Můj život o prázdninách #1

Dostala jsem dva dlouhé měsíce ničeho nedělání a za sebe můžu říct, že jsem tento čas využila, jak nejvíc jsem jen mohla. Mám v paměti spoustu krásných zážitků, o které se s vámi ráda podělím, možná vám vnuknu tip na výlet, nebo kam na oběd, porovnám vodní světy ČR nebo poradím, co s sebou vzít za jídlo na cestu. Co vy na to? 


Pár dnů jsem převzala roli domácího kuchaře, a to při hlídání mé devítileté sestry. Pokud má někdo vytříbený jazýček, je to právě ona. První prázdninový den jsem tedy začala čokoládovo-kokosovou ovesnou kaší s malinami. A co by to bylo za foodblog, kdybych se s vámi o něj nepodělila!

ČOKOLÁDOVO-KOKOSOVÁ KAŠE S MALINAMI
#letni_snidane #vegan #vegetarian #berries

Jedna porce: 40 g ovesných vloček, 210 ml odtučněného mléka, 2 lžičky kakaa, lžíce strouhaného kokosu, lžička třtinového cukru, lžička chia semínek, hrst malin
Vločky nechávám chvilku v mléce odstát, pak je rozmíchám  a uvařím na nejmírnějším plameni za stálého míchání. Těsně před úplným zhoustnutím přidám kakao a kokos. Chvíli ještě vařím a pak okamžitě přendám na talíř. Nasypu maliny, třtinový cukr a chia. Mňam! :P


Čekala mě dovolená. Hnedka druhý týden. Ještě vám ale povím o Hrčavě, poutním trojmezí, které jsem navštívila pracovně na svátek Cyrila a Metoděje. Pokud bych si na stáří měla vybrat klidné místo, plné přírody (a mála signálu :D ), byla by to právě Hrčava. Nádherný výhled na Polskou, Slovenskou i Českou krajinu plnou lesů a luk. Přikládám fotografii, pro vaši představu.
 
zdroj: http://www.panoramata.cz/katalog/galerie/beskydy/413/hrcava.html

Po hlavní cestě se dostanete do centra. Na kopci je původní dřevěný kostel Cyrila a Metoděje. Když půjdete na druhou stranu tohoto kopce, dostanete se do lesa ke kapličce svaté panenky Marie. Lituji, že jsem neměla moc času projít se více po přírodě, bylo tam spoustu turistických stesk, proto, pokud jste z okolí a rozhodnete se navštívit toto místo, dejte mi vědět! :)



Popravdě... I přes nádherné místo, práce neutíkala. Ani trochu... Byla jsem ale motivována brzkým odjezdem na dovolenou. No a o tom, jak jsem si ji užila, jaká dobrodružství na mě čekala nebo kde jsem jedla pro mě zatím nejlepší burger vám řeknu ve zvláštním článku. Teď jen prozradím, že za těmito zážitky nemusíte nikam daleko. Navštívila jsem pořádně a se vším všudy střední Čechy.

Komentáře

Oblíbené příspěvky